Politika kvalitete

Politika prema kvaliteti

Cilj je Organizacije CNM & Co d.o.o.  isporuka materijala i opreme za komunalnu infrastrukturu i zbrinjavanje otpada  konzistentne kvalitete svojim kupcima i klijentima u skladu sa zahtjevima te primjenjivim propisima i standardima. Naša su tehnička znanja uvijek na raspolaganju našim klijentima. Želimo zadržati sadašnje kupce, te proširiti krug kupaca na veće komunalne i građevinske organizacije u Hrvatskoj.

                        Poslovnik kvalitete opisuje sustav upravljanja kvalitetom koji je u primjeni u Organizaciji CNM & Co d.o.o. Njegov je sadržaj pregledan i indicira sukladnost sustava sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2015. Poslovnik kvalitete podržan je operativnim postupcima koji opisuju kako je pojedini zahtjev spomenutog standarda primjenjen u Organizaciji.

                        Poslovi Predstavnika poslovodstva  čija je odgovornost osigurati primjenu programa kvalitete, prepoznavanje problema vezanih za kvalitetu te pokretanje popravnih radnji povjereni su Jeseni Curać. Svi zaposlenici upoznati su s obvezom da svojim doprinosom omoguće kontinuirani razvoj sustava upravljanja kvalitetom kojeg nadzire Predstavnik poslovodstva.

                        Postizanje konzistentne kvalitete iziskuje sistematski i discipliniran pristup svih zaposlenika u svim aktivnostima vezanim za ugovorene zahtjeve kupaca. Ciljevi povezani sa kvalitetom definiraju se na godišnjim susretima poslovodstva, te ih se prenosi odgovornom osoblju unutar Organizacije.

                        Program upravljanja kvalitetom uključuje i naše dobavljače, koliko je to moguće, kako bi uz njihov doprinos mogli ostvariti i dalje ostvarivati konzistentnu kvalitetu za naše kupce.

                        Certificirani sustav kvalitete predstavlja jedan od bitnih alata za adekvatno odgovaranje konkurenciji u sve težim uvjetima poslovanja. Osim financijsko-komercijalnih pogodnosti koje nudimo u poslovanju, i samim certificiranjem sustava kvalitete zadržano je povjerenje sadašnjih kupaca. Poslovodstvo preuzima obvezu stvaranja uvjeta za trajno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom Organizacije.

                        Svi zaposlenici Organizacije upoznati su s ovom Politikom kvalitete.

Jurdani, 05.09.2022.
Direktor

ZATRAŽI PONUDU

Pošaljite nam upit i saznajte sve potrebne informacije